כל מה שרציתם לדעת על מקדם אתרים

קידום אתרים

קווים לדמותו של מקדם אתרים

אנו חיים בעידן שכולו דיגיטל. היום, כמעט כל אחד שיש לו גישה לרשת האינטרנט מחפש את המידע, השירותים והמוצרים שבהם הוא מביע עניין ברשת האינטרנט כאשר רוב רובם של הגולשים עושים שימוש במנוע החיפוש גוגל. מחפשים מקדם אתרים? כך תבואו מוכנים לפגישה ותדעו עם מי לסגור.

 

מהסיבה הפשוטה הזו, כל בעל עסק שיש לו פלטפורמה אינטרנטית כלומר אתר אינטרנט קיים, או חנות וירטואלית נעזר בשירותיה של חברה לקידום אתרים, או ליתר דיוק – של מקדם אתרים. אחת הבעיות היא שאנשים רבים חושבים שמקדם אתרים אחראי על כל השיווק הדיגיטלי של העסק שלנו וזה לא ממש נכון. קיימים היום מגוון רחב של תפקידים בהקשר הדיגיטלי. מקדם אתרים הוא לא מנהל דיגיטל אלא אם כן בהגדרה שלו הוא גם מנהל דיגיטל או משווק דיגיטל וגם מקדם, בין אם זה לקיחת אחריות על הפעילות ברשתות החברתיות שלכם ובין אם בפלטפורומות אחרות.

מהו בעצם תפקידו של מקדם אתרים?

כאשר מתייחסים למושג מקדם אתרים, לרוב מדובר במי שמבצע קידום אורגני ובדרך כלל לא מדובר על קידום ממומן בגוגל, אך יחד עם זאת – חשוב שלמקדם האתר יהיה ידע בשיווק דיגיטלי, ראיית התמונה הגדולה יותר והבנה לפחות חלקית של כל הדרכים שתורמות לקידום אורגני של אתר. כמובן שיש מקדמים שעושים את שני התהליכים גם יחד.

 

למעשה, מקדם האתרים אחראי על כל התנועה שיכולה להגיע לאתר האינטרנט שלכם מגוגל. לא מדובר בתנועה מכלל רשת האינטרנט. כלומר הכוונה כאן למה המקדם שלכם יכול לייצר כתנועה ממנוע החיפוש גוגל עצמו. מקדם האתרים שלכם אמור גם לאתר כל מיני בעיות ותקלות בתוך האתר שלכם, כאלה שיכולות בעצם לפגוע בחווית המשתמש של הגולשים. הוא גם אחראי לפתור כל מיני מצבים מחוץ לאתר. עליו גם לבנות קישורים חיצוניים ופנימיים באתר שלכם כדי לחזק את האתר כחלק בלתי נפרד מהתנועה שלו במנוע החיפוש גוגל.

בשורה התחתונה, תפקידו של המקדם היא כל הזמן לחשוב ולעסוק באיך הוא מגדיל את התנועה לאתר שלכם בצורה אורגנית, טבעית.

ולמה זה כל כך חשוב?

כבר אמרנו בעצם שקהלי היעד המרכזיים והספציפיים שלכם מגיעים דרך מנוע החיפוש גוגל. ברגע שכל תהליך קידום אתר בגוגל יתבצע בצורה מקצועית, יסודית ועקבית, אתם יכולים להיות בטוחים שתוך זמן לא מאוד ארוך, התנועה לאתר שלכם תגדל וכתוצאה מזה גם המכירות שלכם.

 

כמה טיפים חשובים לבחירת מקדם אתרים:

  1. וודאו קודם כל מה האתר שלכם צריך, אולי מקדם אורגני לא מספיק לצרכים שלכם.
  2. הגדירו תקציב לפני שאתם מחפשים מקדם. תקציב של קידום יכול להתחיל מ- 500 שקלים בחודש ולהגיע אפילו עד 5,000 שקלים.
  3. התייעצו עם קולגות, מכרים ובני משפחה לקבלת המלצות על מקדם מקצועי ויסודי.
  4. לפני שאתם בוחרים מקדם, שימו לב מה אתם מקבלים כחלק מהתשלום שלכם והאם אתם מתחייבים לחוזה עבודה מסוים. אם כן, שימוש לב מה החוזה דורש מכם ומה הוא דורש מהמקדם.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר