איך לקדם אתר בגוגל? לנו התשובות

seo4

איך לקדם אתר בגוגל? עיקבו אחרינו

אנשים רבים שנמצאים בתהליך של הקמת אתר, או כאלה שכבר יש להם אתר אבל הוא עדיין לא נמצא במקומות שהיו רוצים שהוא יופיע במנוע החיפוש גוגל, זאת בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות אליהם, שואלים את עצמם שאלה אחת פשוטה: איך אפשר לקדם אתר בגוגל בצורה אפקטיבית שתחזיק לטווח הרחוק?

 

אז יש שתי דרכים עיקריות שבאמצעותן ניתן לקדם את האתר שלכם בגוגל, קידום אורגני וקידום ממומן.

 

איך מקדמים אתר בגוגל – ממומן מול אורגני

  1. קידום אורגני – פעולות טבעיות שגוגל מעריך המעידות על כך שהאתר שלנו איכותי ומציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור הגולש. מדובר בשרשרת של פעולות שבעצם משיגות את המטרה.
  2. קידום ממומן – מדובר בעצם בפרויקטים ממומנים עליהם אנו משלמים כסף לגוגל בהתאם למילות המפתח שבחרנו לקדם. על כל ביטוי אנו משלמים סכום כסף מסוים למערכת של גוגל. ככל שהביטויים שלנו יהיו יותר פופולאריים ויותר אנשים ירצו לפרסם אותם, כך המחיר שלהם יהיה גבוה יותר. מי שמשלם יותר יקבל יותר חשיפה.

 

במה לבחור?

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. לכל עסק תתאים שיטה אחרת ויש האומרים כי התוצאה הטובה ביותר היא לשלב בין שתי שיטות קידום אתרים הללו. העניין הוא שהרבה פעמים אין לנו תקציב שיווק גבוה כל כך ואז במקרה כזה, עדיף לבחור לקדם את האתר שלנו בעזרת קידום אורגני משום שהתוצאות שלו נשארות לטווח הארוך יותר וככל שהזמן עובר, הערך של האתר שלנו עולה. מכיון ואין יותר מדי מה להרחיב על קידום ממומן, שכן מדובר בפרויקט חד פעמי עליו אנו משלמים כסף בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לנו, נסביר קצת יותר לעומק על איך לקדם אתר בגוגל לפי שיטת הקידום האורגנית.

 

איך מקדמים אתר בגוגל בעזרת קידום אורגני?

יש המון קריטריונים שמשפיעים על רמת החשיפה של האתר שלנו בעזרת קידום אורגני. בחרנו להתמקד בכמה מהחשובים שבהם. הקריטריון הראשון הוא התאמה למובייל. רוב הגולשים בעולם מחפשים את המידע שלהם דרך הסמרטפון ולכן כאשר בונים אתר ומקדמים אותו הוא חייב להיות מותאם לסלולאר.

 

אתר שהתוכן שלו מתאים לסמרטפון, אתר שלא נטען כמו שצריך או עולה לאט גורם לכך שהגולשים ינטשו את האתר ויעברו למתחרים ואתר כזה לא זוכה לאמפתיה מגוגל ואפילו להיפך. הקריטריון השני הוא הנגשה לבעלי מוגבלויות. גוגל שם על כך דגש והיום אתרים שאינם מונגשים נדחפים לאחור. הקריטריון השלישי הוא תוכן. תוכן תמיד היה ותמיד גם כנראה יהיה המלך של גוגל. לגוגל חשוב שהגולשים שלנו יקבלו ערך מוסף מהאתר ולכן חשוב כל הזמן להזין אותו בתכנים מעניינים ורלונטיים.

קידום seo

לסיכום, אם גם אתם שואלים את עצמכם איך לקדם אתר בגוגל, איך לקדם חנות אונליין או בלוג, אנו ממליצים לכם ללמוד את התחום לעומק או לחלופין להיעזר בחברה המתמחה בקידום בגוגל וכך לחסוך לעצמכם זמן יקר ולהבטיח תהליך נכון כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והפרסום של העסק שלכם.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר