Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

שיווק מוצרים ברשתות החברתיות למי זה מתאים?

תוכן עניינים
online-merchants-selling-on-social-media-via-mobil-V2M4X6M (1)

בעשור האחרון חל שינוי בכל מה שקשור לתהליכי פרסום ושיווק. אם עד לפריצת הדיגיטל והאינטרנט, היינו מפרסמים את מוצרי העסק שלנו בעיתונות הכתובה, ברדיו, בטלוויזיה ובשלטי חוצות, היום למעלה מ-90% מהפרסומים נעשים באמצעות שיווק מוצרים ברשתות החברתיות. ניתן לחלק את תהליכי השיווק לשניים. האחד הוא השיווק האורגני שמאוד דומה לקידום אורגני בגוגל והשני הוא השיווק בממומן. למשל, אם יש לכם עמוד פייסבוק עסקי, ברגע שאתם מעלים פוסטים רגילים ואפילו סרטונים על העסק שלכם ועל השירותים השונים שהוא מציע, זה שיווק אורגני, אך כאשר אתם מעלים קמפיין שיווקי בפייסבוק, מדובר בשיווק ממומן. למעשה, שיווק מוצרים ברשתות חברתיות מתאים כמעט לכולם, רק חשוב לפנות לקהלי היעד המתאימים ולעשות שימוש במערכת הטרגוט של הרשתות החברתיות.

 

אילו מוצרים ניתן לשווק ברשתות החברתיות?

ניתן לפרסם מגוון עצום של מוצרים כמו למשל וופורייזר שנחשב לאחד המוצרים הכי מבוקשים בתחום האידוי והעישון, רהיטים לעיצוב הבית, שירותים של בעלי מקצוע, פרחים ומתנות מסוגים שונים, סדנאות, חוגים, בגדים, אלבומי תמונות דיגיטליים, מוצרים למטבח, מכשירי חשמל ועוד.

 

איך זה עובד?

בעיקרון יש שתי אפשרויות. האחת היא לנהל את כל תהליך השיווק והפרסום ברשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב בעצמכם. עליכם ללמוד איך המערכות הללו עובדות ולהעלות את הקמפיינים לצד ניהול אורגני של העמודים והפרופילים השונים. אפשרות זו מתאימה לעסקים שנמצאים בתחילת הדרך ותקציב השיווק שלהם מאוד מוגבל. לעומת זאת, עבור עסקים שכבר קיימים תקופה ארוכה ותקציב הפרסום שלהם גדול יותר, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות או סוכנות דיגיטל שמשלבת בין השירות הזה לבין שירותים נוספים כמו בניית אתרים, קידום אורגני וכדומה.

מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
דף נחיתה

עידן האינטרנט והשיווק הדיגיטלי הביא לידי כך שיש כיום הרבה מאד דרכים ושיטות לקדם