מלחמה וירטואלית אמיתית מתרחשת מאחורי הקלעים של מנוע החיפוש הנפוץ והפופולרי: גוגל. כל מי שיש לו עסק עם נכס דיגיטלי רוצה להיות המקום הראשון בגוגל. דירוג בראש עמודי התוצאות פירושו שהגולשים, שהם לקוחות פוטנציאליים יהיו חשופים לשירותים או מוצרים שהוא מציע.
בעולם קידום האתרים ידוע כיום שגולשים לא בודקים, בדרך כלל, את עמוד התוצאות השני ואילך. לכן, על מנת לקדם את האתר, חובה שיופיע כמה שיותר גבוה בעמוד הראשון.
חשוב מאוד לדעת שיש דרכים שונות לכבוש את פסגת עמודי התוצאות, אך יש חשיבות גבוהה להפקדת שירות זה בידיו של מי שמומחה בקידום אתרים, שכן מדובר על פעולות שחייבות להיות מותאמות אישית לכל עסק בנפרד ולכל בעל עסק. גם אם נדמה שיש כמה עסקים שמציעים את אותם שירותים או מוצרים – תמיד יהיה ביניהם הבדל קטן ומהותי. מכאן המשמעות של ההתאמה האישית.
איך מגיעים אל המקום הראשון בגוגל?
על מנת שכתובת האתר תופיע במקום הראשון צריך לבצע קידום. אין זה מספיק שיהיה אתר אינטרנט. יש חשיבות לדרך שבה הוא בנוי ולאלמנטים טכניים שמוטמעים בו מאחורי הקלעים. כאשר נשאלת השאלה איך בונים אתר? התשובה חייבת להינתן על ידי איש מקצוע שלא רק יבנה את האתר ויעצב אותו, אלא גם יטמיע בו את עקרונות הקידום כפי שהם מתאימים ומותאמים לעסק עצמו ולאני מאמין של בעל העסק.
יש אפשרות לבצע קידום אורגני (כלומר ללא תשלום) או קידום ממומן (שכרוך בתשלום). מומחה קידום אתרים יוכל להסביר לבעל העסק את ההבדלים בין שתי השיטות ומתי הכי כדאי להעדיף כל אחת מהן. רק באפיון מדויק וניתוח של המוצרים וקהל היעד, אפשר יהיה לקבוע את אסטרטגיית הקידום.