Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים – איך אתם אוהבים את שלכם?

תוכן עניינים
קידום seo

קידום אתרים למתחילים

תחום קידום אתרים מתחלק לשתי קבוצות עיקריות כאשר כל אחת מהן מבצעת את תהליך הקידום של האתר בדרך שונה:

 

  1. קידום אתרים אורגני מגוון של פעולות אותן אנו עושים בתוך ובחוץ האתר שמטרתן לדחוף את האתר שלנו כמה שיותר קדימה לעמודים הראשונים והתוצאות הראשונות בגוגל, תוך התייחסות למילות מפתח הרלוונטיות לבית העסק שלי והשוואת התחום על פי פעילות המתחרים הפועלים באותה נישה.
  2. קידום ממומן – קמפיין פרסומי אותו מבצעים דרך גוגל, כאשר נבחרות מילות מפתח מסוימות עליהן אנו משלמים מראש ובוחרים את המיקום שלנו. ככל שהביטוי יותר פופולארי, המחיר לפרסומת עולה בהתאמה והתשלום נעשה רק במידה והגולש אכן לוחץ על המודעה.

 

בעוד תוצאות החיפוש הראשונות בעמודים של מנוע החיפוש מופיעות בראש העמוד הן תוצאות של קידום ממומן, תוצאות החיפוש האורגניות יופיעו מיד אחריהן.

קידום בגוגל

קידום אתרים – במה כדאי להשקיע בקידום אורגני או ממומן?

ובכן, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית משום שזה מאוד תלוי באיזה תחום העסק שלכם עוסק ומה המטרות שלכם בתהליך קידום אתרים, גובה התקציב, ולא פחות חשוב – המהירות בה אתם מצפים לקבל את התוצאות שלהם ואורך הרוח שלכם. לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות, וגם את הזמן שצריך לתת לה להוכיח את עצמה.

 

יתרונות לקידום אורגני

  • אם עושים לכם עבודה טובה ואתם מופיעים בעמוד הראשון, הסיכוי שילחצו על התוצאה שלכם מאוד גבוה,למעלה מ-95%
  • קידום אורגני הוכיח את עצמו אינספור פעמים כמעלה מכירות ודרך מצוינת לשיווק ופרסום האתר
  • אנשים מעדיפים להקליק על התוצאות האורגניות ברוב התחומים מאחר והן נתפסות בעיני הרוב כאמינות יותר.

 

חסרונות לקידום אורגני

  • נשא קידום אתרים דורש סבלנות, לוקח לא מעט זמן, תהליך של מספר חודשים עד שמתחילים לראות תוצאות טובות.
  • אין מודל ספיציפי על פיו המקדם עובד, לכל אחד יש את הדרך והשיטות שלו, עלינו לסמוך על המקדם שבחרנו.
  • הצלחת הקמפיין תלויה במגוון גורמים שלא תמיד אנחנו מודעים אליהם או יכולים לשלוט בהם.

 

יתרונות לקידום ממומן

  • ההשקעה בקמפיין נראית מיד, התוצאות מיידיות ממש
  • ניתן לאמוד את הצלחת הקמפיין ולעשות שינויים בו כל הזמן
  • ניתן להגדיר תקציב לקמפיין

 

חסרונות לקידום ממומן

  • ברגע שמפסיקים את הקמפיין, קידום האתר בגוגל (או העמוד) מסתיים
  • תשלום כפול- משלמים גם על השירות וגם על הקמפיין
  • תוצאות לטווח קצר
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
בדיקת מהירות אתר

בדיקת מהירות אתר או דף נחיתה נחשב לתהליך קריטי המאפשר לנו בעקיפין ליצור התאמות