במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים, בעלי עסקים רבים הבינו כי אתר תדמית או חנות וירטואלית הפכו לפלטפורמה הכרחית שתשדרג את העסק שלהם, תבליט אותו ותיצור עבורם הזדמנויות ואפיקים עסקיים נרחבים. בניית אתרים לעסקים היא לא עניין של מה בכך, היות וכבר אין זה מספיק רק לבנות אתר. התחרות היום גדולה, השוק מוצף באתרים כמעט בכל תחום ולכן האתר שלנו צריך להיות משולב עם תוכן איכותי המעניק לגולש ערך מוסף, עדכני, אינטואיטיבי, נוח לתפעול, מעוצב בהתאמה למיתוג העסק, אחר ממה שיש למתחרים ועוד.
לכן, חשוב לפנות לחברה מקצועית שתסייע לכם באפיון האתר ותלווה אתכם בתהליך הבניה שלו שלב אחר שלב. יש כמה פעולות מרכזיות שיש לבצע בתהליך בניית האתר – עוד לפני שהאתר עולה לאוויר, אשר כדאי לכם להכיר ולקחת בהן חלק.
פעולות עבור בניית אתרים לעסקים
ישבשלב הראשון, עלינו לחשוב איך אנחנו הופכים את האתר שלנו לאחר ומיוחד בהשוואה לאתרים אחרים. זה חשוב בשל התחרות שציינו קודם, הרי אנחנו רוצים לספק לגולשים חוויה אחרת. השלב הבא הוא שלב אפיון האתר בו אנו בודקים את קהל היעד, שלנו, בוחנים אופציות לעיצוב האתר, עיצוב לוגו, מאפיינים את האתר בהיבט הטכני – כולל אלגוריתם, אם צריך – ובודקים את המתחרים שלנו.
לאחר מכן, ניתן יהיה לצאת לשלב הפיתוח הכולל את עיצוב ממשק האתר וחווית המשתמש. יש כמה שלבים שאסור לפסוח עליהם לפני שהאתר עולה לאוויר: בחירת דומיין ושרת אחסון, בדיקת מהירות אתר, התאמה של האתר למובייל וקישור שלו לרשתות החברתיות. חשוב מאוד לבדוק מראש כי האתר נבנה בהתאם לדרישות של גוגל, ושיש לו את מאפייני האופטימיזציה. כך יהיה גם קל לקדם אותו בשלבים מאוחרים יותר, כשהוא כבר יהיה באוויר. כדאי מאוד לדעת כמה שיותר על הקשר בין בנייה לקידום אתרים, כיוון שתרצו אתר מקודם.