Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

שיווק דיגיטלי – כל הטעויות הנפוצות

תוכן עניינים
entrepreneurs-discussing-digital-marketing-strateg-2021-09-22-20-12-29-utc (1)

בניגוד לראשית דרכה של רשת האינטרנט – כיום צריך לדעת היטב את הנושא של שיווק דיגיטלי על מנת לבצע בהצלחה פעולות שקשורות בתחום זה. אם בעבר היה נדמה שיש פעולות שאפשר לבצע לבד הרי שהיום ידוע וברור מעל לכל ספק שמדובר במקצוע לכל דבר ועניין ושעל מנת לשווק ולפרסם עסק בצורה דיגיטלית בצורה נכונה ויעילה שגם תביא תוצאות – צריך לפנות לשם כך אל איש מקצוע או חברה שזה בדיוק תחום העיסוק הקבוע שלהם. כיום לא מומלץ לבעלי העסקים לבצע בעצמם פעולות כאלה ואחרות של שיווק דיגיטלי אלא להפקיד תחום זה בידיהם של אנשי מקצוע שכבר מכירים על בורייה את רשת האינטרנט ויכולים לספק הוכחות לתוצאות שיש באפשרותן להביא.

 

הטעות הנפוצה ביותר – ביצוע פעולות לבד

אז כאמור, הטעות הראשונה הנפוצה היא הדעה הרווחת של הרבה מאד בעלי עסקים שהם יכולים לעשות את זה לבד ואין צורך או טעם שיעשה את זה איש מקצוע. הם עלולים להיווכח בדרך הקשה (והיקרה) שעדיף לראות בהוצאה זו כהשקעה לטווח הארוך, שכן אנשי מקצוע יודעים כיום לגבש את אסטרטגיית התוכן והקידום המתאימה ביותר לכל עסק בנפרד ובעל העסק לא יהיה בעל ראייה כל כך רחבה ומשמעותית. חשוב להתרשם מאתר האינטרנט של חברה מקצועית כמו nirazo.co.il על מנת להבין באילו פעולות מדובר ומה יכול להיות רלוונטי ומתאים. זה שבעל העסק לא מחזיק בידע הדרוש לא אומר שהוא לא יכול להחכים את עצמו לפני שהוא נפגש עם בעל מקצוע על מנת להבין קצת במה מדובר, מה האפשרויות העומדות בפניו ואיך יהיה הכי כדאי להתקדם.

 

טעות נוספת – בחירה רק באפשרות אחת

בעלי עסקים יודעים לדקלם שיש אפשרות של שיווק דיגיטלי אורגני (כלומר ללא תשלום) וכזה ממומן. מבחינתם ההבדל הוא בעצם התשלום, אך בפועל אין זה כך. גם אם רוצים לבחור במסלול של קידום אורגני צריך להבין שהוא דורש לא מעט התעסקות, ביצוע פעולות שייתכן ויש בהן עלות כספית ולבטח צריך להשקיע בהן לא מעט זמן. לפעמים איש מקצוע ימליץ דווקא על האפשרויות שהן חלק מקידום ממומן בזכות מהירות התוצאות שאפשר לראות. המסקנה היא שלא חייבים לפסול אך אחת מהאפשרויות והבחירה צריכה להתבסס על אסטרטגיית התוכן והקידום הנכונה כפי שהיא תותאם בדיוק לכל עסק בנפרד. ברגע שעובדים עם איש מקצוע שהוא מקדם אתרים מנוסה ומיומן – אפשר להיות בטוחים שאכן הפעולות הכי נכונות הן אלה שתהיינה מבוצעות.

 

טעות פופולרית – לחקות עסקים אחרים

אנשים שלא בקיאים בתחום של שיווק דיגיטלי יכולים לקרות פעולות של בעלי עסקים, לחשוב או לפרש לבד האם הפעולות האלה יעילות, נכונות ומתאימות ולהחליט שהם מיישמים בעסקים שלהם ובנכסים הדיגיטליים שלהם את אותן הפעולות בדיוק. בפועל – אין זה חכם לפעול כך, שכן לכל עסק יש את האג'נדה שלו ואת דרך הפעולה שתהיה מתאימה גם לבעל העסק וגם לקהל היעד ומכאן החשיבות הגבוהה שיש בהתאמה אישית לכל עסק של פעולות השיווק והקידום הדיגיטלי. תמיד מאחורי הקלעים יש הרבה מאד שוני בין עסקים שונים ולכן אם יש פעולה שפועלת ומביאה תוצאת לעסק אחד – אין זה בהכרח אומר שהיא תביא את אותן התוצאות בדיוק גם לעסקים אחרים. כאשר נפגשים עם מקדמים מקצועיים זה בדיוק מה שהם יעשו – יתאימו את הפעולות הדרושות לכל אחד מהלקוחות שלהם בנפרד.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר