הקמת עסק בצורה וירטואלית לצורך שימוש ברשת האינטרנט היא תהליך בכמה שלבים. יש לבצע חשיבה מעמיקה בכל שלב ושלב, על מנת שהשפה שהעסק מדבר בה עם הלקוחות או העוקבים שלו והמראה החזותי יתאימו למה שמצופה מהעסק. יש לבחור את כל הדברים תוך ליווי של איש מקצוע מעולמות המיתוג והליווי העסקי.
כדי ליצור מיתוג עסקי מנצח, יש להתחשב באופן וסגנון העסק ובעל העסק, האני מאמין שלו, המוצרים או השירותים שהוא מציע למכירה וקהל היעד אליו פונה בעל העסק. עצם המיתוג הוא אחד מהמהלכים האסטרטגיים החשובים ביותר בתהליך הקמת העסק והוצאתו לפועל, הן מבחינה עסקית והן מבחינה המראה שלו בנכסים הדיגיטליים או הפיזיים שלו. בדיוק הסיבה זו, מומחה בתחום יהיה זה שיבצע את המיתוג העסקי. כדאי כי לאיש מקצוע זה יהיה ניסיון רב ככל האפשר במיתוג עסקים, במגוון רחב של תחומים.
ביצוע מיתוג עסקי מנצח
כאמור, יש אנשי מקצוע שזה בדיוק תחום ההתמחות שלהם וחשוב לפנות אליהם. ישנם מקרים שבהם כדאי לפנות אל חברה מקצועית שיהיו בה כמה אנשי מקצוע, שכל אחד מהם יתרום את החלק שלו למיתוג הכולל. לדוגמא, מעצבת גרפית תסייע בהתאמת צבעים ומראה כללי לנושא של העסק, לטעם האישי של בעליו וכמובן לדרך בה שלטים, או נכסים דיגיטליים, ייראו בעיני הגולשים.
יחד עם מי שאמון על הקופירייטינג, למשל, ייבחר שם העסק, יחברו לו את הסלוגן הקליט שיהיה קל לזכור ולהיזכר בו, וייעשה עיצוב לוגו.
כל האלמנטים האלה ביחד יהפכו, בסופו של התהליך, למיתוג של העסק כולו.