Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

חדשות הדיגיטל לשנת 2021

תוכן עניינים
חדשות הדיגיטל לשנת 2021

הסוף למגפת הקורונה כבר ממש באופק ונראה כי שנת 2021 לא תהיה דומה לאף שנה אחרת. מצד אחד המגפה הובילה עסקים רבים שעדיין לא גילו את פלאי האינטרנט להקים חנויות אינטרנטיות ולשווק את עצמם ברשתות החברתיות. מצד שני, יותר ויותר גופים חשובים הכניסו חוקים ורגולציות בכדי להגן עלינו הגולשים. אז הנה בקצרה חדשות הדיגיטל לשנת 2021.

חדשות הדיגיטל לשנת 2021

עליה בכמות המכירות אונליין

מהפכת האינטרנט הביאה איתה לפני כמה שנים בודדות בשורה של ממש. שינינו את הרגלי הצריכה שלנו, הפכנו להרבה יותר מפונקים ומבחינה זו, לא נראה שהמגמה הזו הולכת להשתנות אלא להיפך, מיום ליום היא רק מתחזקת. יחד עם זאת, עדיין יש בעייתיות מסוימת עם עסקים קטנים שלא תמיד מצליחים למצוא את הדרך להיערך לכל הפרוצדורה האונליינית הזו. יותר ויותר חנויות שמוקמות על ידי תאגידים גורמות לתחרות להפוך לקצת פחות הוגנת.

אם אתם עדיין לא בגוגל עסקים אין זמן לבזבז

ככל שהזמן עובר האלגוריתם של גוגל הופך יותר ויותר חכם, יותר ויותר מתקדם. בשונה מבעבר, היום שגולשים שואלים שאלות, גוגל יודע להציג בפניהם תשובות ישירות, זאת מבלי להפנות אותם לאתרים וזו הסיבה שיותר אתרים דווקא מפסידים כניסות של גולשים טובים ולא להיפך. לכן, חשוב להשקיע בכל הנושא של לוקאליות עסקי. מה עושים? אם יש לכם באתר עמודים שמציגים תשובות לשאלות או למידע המספק עובדות לגולשים, חשוב לעדכן אותם במטרה לעודד את הגולשים להיכנס לעמוד הזה. בנוסף, חשוב למלא את כל הפרטים של העסק, את תמונת הפרופיל בתוך גוגל לעסק שלי ולבצע אימות. עסקים עם עדכונים רלוונטיים מקבלים עדיפות. בנוסף, בקשו מהלקוחות שלכם לשלוח המלצות באמצעות קישור שתעבירו להם דרך המייל או הווטצ‘אפ.

שיווק בוידיאו זה לא רק יוטיוב

אם עד לא מזמן היה אפשר לפרסם סרטונים רק באמצעות הפלטפורמה של יוטיוב, היום יש כל כך הרבה אפשרויות. ניתן להעלות תמונות וסטוריז מאוד פשוטים, אשר יעזרו לכם להתקרב אל המקום הראשון בגוגל, ועבורם לא חייבים להשקיע בזה אלפי שקלים.

לסיכום הטכנולוגיה באופן כללי ועולם השיווק והפרסום באינטרנט באופן ספציפי משתנים כל הזמן. התפקיד שלנו הוא להישאר מעודכנים, להכיר את השינויים האלה ולעשות שימוש בכל מיני כלים ואמצעים שבאים לטובתנו עם מינימום השקעה כספית ומקסימום תוצאות. חשוב לעשות שימוש בכלי מעקב שמספקים לכם נתונים גם בזמן אמת וגם כאלה שיאפשרו לכם לעשות שינויים והתאמות בהתאם למספרים.

מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
דף נחיתה

עידן האינטרנט והשיווק הדיגיטלי הביא לידי כך שיש כיום הרבה מאד דרכים ושיטות לקדם