אודות קידום אתרים מחיר ובחירת החברה הנכונה

seo

כשמדובר על קידום אתרים מחיר הוא חלק חשוב. כמה זה עולה לנו?

בדומה לתחומים אחרים, גם בתחום ה-SEO מה שנקרא בעברית קידום אתרים אורגני, אין קו אחד ישיר ומאוזן בין כל חברות הקידום, לא בתהליכי העבודה ולא במחירון. לכן, בחרנו אחת ולתמיד להבהיר את התפקידים של חברת קידום אתרים מחיר ושלבים, כך תוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

 

מה כוללת עבודת הקידום?

ובכן, לאחר שתבינו את הסעיפים הבאים ותבדקו מול החברה שאיתה אתם עובדים או מעוניינים לעבוד שהסעיפים הללו אכן מתקיימים חודש בחודשו, תוכלו להבין כי אכן מדובר בחברת קידום אתרים מקצועית.

 

אז יש כמה מושגים בסיסיים הקשורים ישירות לתהליך הקידום שאתם חייבים להכיר:

 

  • חקר מילות מפתח – בעצם מדובר בסוג של תהליך אשר אמור ללוות את חברת קידום האתרים ואתכם לאורך כל קידום אתר בגוגל. המשמעות של חקר מילות מפתח היא בעצם הביטויים שאנחנו רוצים לקדם בהתאם לעסק שלכם.אלו יכולים להיות 3 ביטויים ואלו יכולים גם להיות 500 ביטויים, זה מאוד תלוי ומאוד משתנה. מה שכדאי לעשות הוא להחליט על מילות המפתח לפני שבונים תכנית אסרטגית לקידום והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשלב בין הרעיונות של המקדם שהוא המומחה בתחום לבין הרעיונות של בעל העסק שהוא בעצם מבין איך לקדם את האתר בפועל.

    הביטוי, נפח החיפושים והמיקום ההתחלתי של כל קידום זה משהו שחייב ללוות אותנו ואת חברת קידום האתרים לאורך כל הדרך. לחיפושים בהתאם לביטויים הללו יש משמעות אדירה והיא משפיעה על הטרפיק של הגולשים באתר שלכם.

  • מחקר מתחרים – בואו לא נשכח משהו כשאני בודקים קידום אתרים מחיר וחברות. אנחנו לא לבד.
    לכן אחד הדברים שחברת קידום האתרים מחוייבת לעשות היא לבצע מחקר בהשוואה למתחרים שלנו כדי לבדוק מול מי אנחנו מתחרים ועל איזה ביטויים הם מתחרים מולכם.
    המחקר הזה צריך להתבצע גם און סייט וגם אוף סייט, בין אם מדובר על קידום אתר וורדפרס או מערכות ניהול תוכן אחרת.

תוכן וקוד בקידום אתרים

  • בדיקת קוד האתר – בדיקה שמאפשרת להבין איפה אנחנו נמצאים מבחינת החוקים והאלגוריתמים של גוגל.
    יש כל מיני בדיקות שחברת הקידום יכולה לעשות וזה יכול להיות קשור לסכמות, html, קישורים לעמודים כמו רשתות חברתיות – אלו יעזרו לנו בתהליך הקידום.
  • בדיקת תוכן האתר – לא סתם זכה התוכן לכינוי ”המלך“. יש חשיבות מאוד גדולה לתוכן של האתר וכאן נכנסים לתפקוד גם החברה שמולה אתם עומדים וגם אתם – הרי זה האתר שלכם ואתם חייבים לדעת מי כותב ומה נכתב בכל נושא ונושא.
    מטרת התוכן היא בין השאר לקדם את אותן מילות מפתח שציינו קודם לכן, לתת לגולש ערך מוסף ובעיקר להשאיר את הגולש כמה שיותר זמן בתוך האתר. תוכן איכותי ומקצועי, עונה על הצרכים האלה.

 

כמובן שיש עוד כל מיני תפקידים חשובים שחברת הקידום של האתר שלכם מבצעת בשוטף כמו בניית קישורים, אופטימיזציה של מבנה האתר ועוד.
כעת, אחרי שאתם יודעים מה התפקיד של חברת קידום אתרים מקצועית אתם יכולים להיות הרבה יותר בטוחים בתהליך הבחירה שלכם.

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר