Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

פרסומות לעסק – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים
food-advertising-business-2021-09-24-03-32-35-utc (1)

כל בעל עסק יודע ומבין שקיימת כאן תחרות. תחרות בין עסקים, תחרות בין מותגים, תחרות בין מוצרים. מי שלא בולט, מי שלא נלחם על המקום שלו, מי שלא עושה כל מה שהוא יכול כדי להישאר רלוונטי בקדמת הבמה, פשוט נשאר מאחור. אחת הדרכים היותר יעילות לשמור על העסק שלנו חי, נושם ובועט, לגרום לכך שכמה שיותר אנשים יכירו אותנו, ייחשפו אלינו ויונעו לפעולה, היא באמצעות פרסומות לעסק. למעשה, יש היום אינספור דרכים לפרסם את העסק שלנו והנה כמה מהן ששווה לכם להכיר.

 

סרטונים שמושכים תשומת לב ועניין

פרסומות הם כבר מזמן לא מה שהיה פעם. לא מדובר בפרסומות טלוויזיה שאנחנו מכירים מצפיה במסך בשעות הערב, מדובר בתוכן קצת אחר. אנחנו רוצים לפרסם את העסק שלנו לקהל הרלוונטי ויכולים להפיק סרטונים שיופיעו בצורה אורגנית או ממומנת בערוץ היוטיוב שלנו למשל. ניתן להיעזר בסטודיו מקצועי, לשלם על שירותי דיבוב ולפנות לרגש של קהל היעד שלנו. החוכמה בסרטונים מהסוג הזה היא להבין איפה הבעיה של הלקוח והגולש ואיך אנחנו בעצם פותרים לו אותה.

 

כתבות ממומנות הן פרסומות לעסק

באמצעות כתבות תוכן ממומנות ניתן להגיע אל כמות נאה של גולשים. חשוב לבחור  באתרי תוכן רלוונטיים, כאלה שיש בהם הרבה מאוד תנועה ולבחור מיקום אטרקטיבי לכתבה שלנו. הכתבה צריכה להיות מעניינת, מסקרנת, רלוונטית, מקורית ולהביא לכך שהגולשים יעברו מיד בסיום הקריאה לאתר או לחנות שלנו.

 

רימרקטינג

מדובר בשיטת פרסום מעולה שפשוט עובדת פעם אחר פעם. איך זה עובד? נניח שגולש הגיע לאתר שלכם אחרי שהוא עשה חיפוש קצר בגוגל. הוא גלש, קרא, התעניין ואפילו נשאר כמה דקות שלמות באתר שלכם. אבל, מסיבה מסוימת, הוא לא ביצע רכישה, הוא לא השאיר את הפרטים שלו. רימרטינג מאפשר לכם ”לרדוף“ אבל באלגנטיות אחרי אותו גולש. כלומר, לפרסם לאותו גולש בדיוק את אותו שירות או אותו מוצר בו הוא התעניין ואז דרך אותה פרסומת, הגולש יוכל לסגור את העסקה. תוכלו גם לתת לו הטבה מסוימת, לשלוח אליו מייל במידה והוא השאיר את הפרטים והלקוחות הללו בדרך כלל מוכנים לסגור עסקה כי הם כבר הביעו עניין במוצר או בשירות שלכם מלכתחילה.

 

תנועה פעילה ברשתות החברתיות

אנחנו חיים בעולם של רשתות חברתיות. זה די חבל לא לנצל את זה עד הסוף. כלומר יש לכם את הפלטפורמה המתאימה לשווק את העסק שלכם? לא תנצלו את זה? הרשתות החברתיות הבולטות ביותר היום הן אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק וטיק טוק. לכן, התפקיד העיקרי שלכם הוא בעצם להבין איפה הקהל שלכם נמצא! האם הקהל שלכם הן בנות נוער בנות 14-17 שגולשות כל היום בטיק טוק ובאינסטגרם? האם הקהל שלכם זה אנשי הייטק או בעלי הון שגולשים בפייסבוק? אולי אתם בכלל מכוונים את השירותים שלכם לאמהות אחרי לידה? אחרי שהבנתם איפה הגולשים שלכם נמצאים, אתם צריכים לבחור אסטרטגיה.

 

כלומר, ניתן לבחור בין קידום אורגני או ממומן ברשתות החברתיות, ניתן לשלב בין השניים, מה שבטוח אתם צריכים לחשוב על תכנית שתשרת אתכם לטווח הרחוק. דרך פרסום ברשתות החברתיות אתם יכולים להעלות קמפיינים ממומנים, להעלות סטוריז ופוסטים מרתקים, סרטונים ותמונות, להניע את הגולשים לתגובות ולייקים, יש אינספור דרכים ליצור פרסום יעיל ברשתות החברתיות.

 

ועוד כמה טיפים שאתם חייבים להכיר בהקשר של פרסום עסקים אונליין

  • בחרו חברה או אדם המתמחים בנושא, לפחות לתחילת הדרך
  • קבעו תקציב
  • התמידו
  • היו פתוחים לשינויים במהלך הדרך
מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
דף נחיתה

עידן האינטרנט והשיווק הדיגיטלי הביא לידי כך שיש כיום הרבה מאד דרכים ושיטות לקדם