Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

קידום חנות אונליין בקלות

תוכן עניינים
Online payment

איך מקדמים חנות אונליין?

קיימים כל מיני סוגים של אתרים באינטרנט; אתרי תוכן, אתרי חדשות, אתרים מקצועיים (כלומר, אתרי תדמית), אתרי השוואת מחירים, אתר שהוא בלוג, ויש כמובן גם חנויות אינטרנטיות. חשוב להבין כי קידום חנות אונליין שונה לגמרי בבסיס שלו מקידום של אתרים אחרים, ומיד נסביר לכם גם בדיוק למה זה קורה.

אחד ההבדלים המהותיים בין אתר רגיל לחנות בא לידי ביטוי במלל. באתר תדמית ישנו בלוג שבתוכו מכניסים פוסטים בתדירות מסוימת, פוסטים שבעצם תומכים בקידום שלנו. אם ניקח לדוגמא אתר העוסק בעיצוב גרפי לעסקים, נוכל להיחשף לפוסטים העוסקים בתחומים הבאים: איך לעצב פולדר, היתרונות של רול אפ, החשיבות שבמיתוג לעסק שלנו וכדומה. לעומת זאת, בחנות אינטרנטית, המלל או הטקסטים קיימים במקביל למוצרים או לשירות שאנחנו מציעים לגולשים שלנו. תהליך קידום אתר מושפע רבות מהתוכן.

קידום חנות אונליין – מה לא לעשות ?

לפני שנספר לכם מה כדאי לכם לעשות כדי לתמוך בצורה חיוביות בתהליך קידום חנות אונליין, מאוד חשוב שלא לשכפל תוכן מאתרים קיימים. היום יש תחרות מאוד גדולה בהמון תחומים, מה שיוצר כמות גדולה יחסית של אתרים שמוכרים את אותם מוצרים. מה שקורה בפועל הוא שאנשים משכפלים תוכן קיים – לא מומלץ ומאוד לא תומך בתהליך קידום חנות אונליין. אם ניקח לדוגמא אתרים המוכרים תוספי תזונה, הרבה פעמים נראה תוכן משוכפל. הסיבה העיקרית היא משום שאין יותר מדי מה לכתוב פרט להרכב המוצרים והיתרונות שלהם. עדיין, ההמלצה היא לשנות את התוכן הזה וגם להשקיע במקביל בבלוג ייחודי ומקורי.

 

מה כן לעשות בקידום חנות אונליין?

טקסטים משדרגים בצורה ניכרת קידום חנות באינטרנט. חשוב גם להוסיף מלל באזור של הקטגוריות. אם למשל אתם מחלקים את האתר לקטגוריות כמו ויטמינים, מינרלים, סופר פוד, תוספי תזונה לספורטאים, כדאי לכתוב על כל קטגוריה את המהות שלה. זה יכול להיות גם טקסט קצר, אבל זה מאוד חשוב.

דבר נוסף שכדאי להשקיע כחלק בלתי נפרד מתהליך קידום חנות אונליין הוא שהאתר שלכם יותאם למובייל. בלי זה, אתם לא מגיעים למרבית הגולשים שלכם וגם לא מקדמים את האתר שלכם כמו שצריך. היום אחוז ניכר מהגולשים (גוגל מדבר על ממוצע של 40%), מחפשים את המוצרים והשירותים השונים שלהם דרך הסמרטפון. אתר או חנות שלא תומכים במובייל בעצם זוכים לאחוזי נטישה גבוהים ונפגעים מכך רבות.

בנוסף, נושא המהירות מאוד חשוב כחלק מנושא קידום אתרים. אתרים אלה נוטים להיות מאוד כבדים כי יש אבטחה, סליקה, הרבה תמונות וזה מאט את האתר. חשוב לשים על זה דגש, גוגל אוהב אתרים מהירים כי זה פשוט משפר את חוית הגלישה של הגולש.

 

במידה והידע המקצועי שלכם לא גדול לגבי קידום חנות, אנו ממליצים לכם לבחור מקדם או חברת קידום שזו ההתמחות שלה.

מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
דף נחיתה

עידן האינטרנט והשיווק הדיגיטלי הביא לידי כך שיש כיום הרבה מאד דרכים ושיטות לקדם