Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

סוף סוף תשובות: מה זה seo?

תוכן עניינים
White Keyboard with SEO Button.

מה זה seo?

אחת השאלות היותר נפוצות בתחום קידום אתרים או קידום בלוג היא מה זה seo? אז נתחיל מהבסיס של הבסיס. פירוש ראשית התיבות seo הוא Search Engine Optimization כלומר אופטימיזציה למנועי החיפוש. מה זה אומר? זה אומר שאחוז גבוה מהאנשים בעולם מחפשים את המידע שהם ניזונים ממנו באינטרנט. לכן, כדי שהם יוכלו למצוא את התוצאה הטובה ביותר לחיפוש שלהם, האתר שלהם חייב לעמוד בכל מיני סטנדרטים, מאפיינים וקריטריונים. מי קובע אותם? כמובן Google.

 

למה? משום שGoogle הוא מנוע החיפוש המבוקש ביותר בעולם והאנשים שמפעילים אותו יודעים מה בעצם הגולשים שלנו מחפשים, זאת על ידי סריקת כל דפי האתרים בכל הרשת. Google פועל על סוג של קוד. ממש כמו רובוט. הקוד הזה פועל לפי אותם קריטריונים. כאן כדאי להוסיף במשפט אחד ש- seo היא רק דרך אחת לקדם את האתר שלנו מתוך שתי דרכים עיקריות שהשניה היא קידום ממומן. כלומר,  קמפיין שאנחנו. בונים לפי מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר שלנו ומשלמים עליו כסף. למי? שוב ל- Google.

מי עושה SEO?

מי עושה את כל הפעולות האלה שגורמות לאתר שלנו לעמוד בכל אותם קריטריונים. ובכן, זו כבר שאלה טובה. יש כאן שתי אפשרויות. האופציה הראשונה היא שאתם  עושים את זה בעצמכם. האופציה השניה והקצת יותר ריאליט משום שמדובר בשמשימה מורכבת ולא פשוטה בכלל היא שאתם משלמים למישהו שיעשה את העבודה הזו בשבילכם. למישהו הזה קוראים מומחה seo או בשפה שלנו – מקדם אתרים.

 

מה הופך את האתר שלי לרלוונטי לפי אותם קריטריונים שגוגל מכתיב?

ובכן, זו שאלת השאלות שכל חברת קידום אתרים מקבלת כנראה מדי יום. זה בדיוק התפקיד העיקרי או אחד מבין התפקידים הרבים של המקדם שלכם. להתעדכן ולבדוק את החידושים ש- Google מוציאה מדי פעם לגבי הנושא הזה. כמובן שיש מאפיינים קבועים שכבר כל מקדם מנוסה יודע אותם, אבל מדי פעם Google מעדכנת אותנו ומספרת לנו על כל מיני דברים חדשים. כמובן שיש גם מידע ש- Google שומרת לגמרי לעצמה אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת לגמרי.

מה חשוב לשים לב כששואלים מה זה seo?

  1. קישורים חיצוניים -מעידים על כך שהאתר שלנו איכותי ומומלץ דרך אתרים אמינים אחרים.
  2. פעילות ברשתות חברתיות – מחזקות את המיקומים של האתר שלנו ותורמות לתהליך seo.
  3. תוכן – סופר חשוב להשקיע בתוכן איכותי כמו מדריכים, טיפים, רעיונות ומידע כללי שתורם לגולשים שלנו. כמובן לאחר מחקר מילות מפתח מקיף ויסודי.
  4. תמונות – השקיעו בתמונות איכותיות, בעיקר שמדובר באתר מכירתי כמו חנות איקומרס למשל.
  5. היררכיה – מבנה חשוב הן בהיבט של שפת האתר או התכנות והן בהיבט של רמת הקוד. זה משפיע על כל חווית המשתמש ולמעשה נחשב לאחד הדברים הכי הכי חשובים בקידום אורגני.
  6. טעינה מהירה – אתר שנתקע, זורק את הגולשים החוצה ועוד כל מיני מצבים כאלה מוביל לאחוזי נטישה גבוהים.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
בדיקת מהירות אתר

בדיקת מהירות אתר או דף נחיתה נחשב לתהליך קריטי המאפשר לנו בעקיפין ליצור התאמות