Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

מדריך לקידום אתרים וטיפים מובילים

תוכן עניינים
מדריך קידום אתרים

מדריך לקידום אתרים

לכל מי שיש אתר או חנות אינטרנטית יש מטרה מאוד ברורה: להביא את האתר שלו לעמוד הראשון בגוגל עם עדיפות לתוצאות החיפוש האורגניות הראשונות. רוב מי שעוסק בתחום הקידום וגם מי שיש לו אתר, מבין שגוגל זה אלגוריתם שבודק כל מיני קריטריונים באתר שעל פיהם הוא מחליט איזה אתר יהיה ממוקם קודם על פי מחקר מילות המפתח שעשינו. קבלו את ה – מדריך לקידום אתרים!

 

יחד עם זאת, בהקשר של קידום אתרים אורגני, מהירות טעינה, תמונות, תוכן איכותי, קטגוריות והיררכיה, התאמה למובייל – כל זה עדיין לא מספיק בקידום אתרים של שנת 2020. אחד הדברים הכי חשובים, משהו שהרבה מאוד אתרים נופלים בו, הוא אסטרטגיית קידום ברורה ומובנית. את האסטרטגיה הזו אנו בונים עוד לפני שאנחנו רצים לעשות כל מיני פעולות לטובת הקידום של האתר.

 

למה אסטרטגיית קידום אתרים?

אחת הבעיות הכי מרכזיות בעולם הקידום היא שיש כל כך הרבה כלים, כל כך הרבה תהליכים שאפשר לעשות, אבל בסופו של דבר כולם עושים את אותו דבר. לפני שאתם רצים לעשות את כל הפעולות והתהליכים שכתובים במדריכים לקידום אתרים, ליישם את הטיפים שיועצי קידום אתרים נותנים לכם, אתם חייבים תכנית עבודה מסודרת.

אז איך עושים סדר?

כמובן שכחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הזו יש כמה דברים שחשוב להתייחס אליהם בתהליך הקידום:

  1. תגיות מטא – כל מה שהוא כותרת, תואם מבחינת מילות החיפוש ושלכל עמוד יהיה את הכותרת הייעודית שלו.
  2. HTPPS – כל מקדם אתרים יודע שאחד הדברים הכי חשובים בקידום אתרים זה שהאתר שלכם יהיה קודם כל מאובטח. גוגל פרסמו את זה ולכן זה חשוב מאוד.
  3. תוכן מקורי וחדש – מאוד חשוב לעדכן את האתר בתוכן מקורי, רלוונטי וחדש. שימו לב שלא תמיד תוכן ארוך מדי זה מה שצריך. אנחנו רוצים שהתוכן שלנו יהיה מותאם לתחום שבו האתר שלנו עוסק. תחומים שיותר נושקים לעוללם העיצוב ודווקא מבססים את התוכן שלהם על תמונות, ממש לא צריכים מדריכים ארוכים של 2000 מילים.
  4. התאמה למובייל – רוב הגולשים מגיעים לאתר שלנו דרך המובייל. זה מאוד פשוט ואי אפשר היום לוותר על זה. תדאגו שכל מה שיש לכם בדסק טופ יש גם במוביל.
  5. קישורים – כל מחקר אפשרי מראה כי קישורים הם חשובים לקידום. השתדלו שהקישורים איכותיים מאתרים אמינים.
  6. היררכיה – הכוונה כאן לעמודים פנימיים. תדאגו שהעמודים הפנימיים שלכם, אלא שכמובן חשובים לכם יופיעו בתפריט הראשי ושהעמודים החשובים יקבלו את הקישורים המתאימים. אם מדובר בקטגוריות נסתרות הגולשים לא יצליחו להגיע לשם. אפשר גם לקשר דרך הפוטר, זה לגמרי בסדר.
  7. זמני טעינה – גם כאן גוגל אמרו בצורה ברורה שהם אוהבים אתרים מהירים יותר. דברו עם מי שבנה לכם את האתר, התייעצו עם מתכנתים ופשוט תגרמו לזה שהאתר שלכם יהיה מהיר יותר. תוספים גם כן מאוד מעיטים לאתר אז שימו לב לתיעדוף.

מתי בפעם האחרונה בדקתם את סמכות האתר שלכם?

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
בדיקת מהירות אתר

בדיקת מהירות אתר או דף נחיתה נחשב לתהליך קריטי המאפשר לנו בעקיפין ליצור התאמות