קידום אתר גוגל – איך תעשו את זה נכון?

קידום בגוגל

קידום אתר גוגל

אם רוצים להתמקד בכל מה שקשור לתהליך נכון של קידום אתר בגוגל, כל חברת קידום אתרים תודה ותתוודה שיש לשים דגש על שלושה מרכיבים עיקריים המשפיעים באופן ישיר על מיקומו של האתר שלנו במנוע החיפוש גוגל:

  1. תוכן/אופטימיזציה
  2. קישורים
  3. חווית משתמש

 

מתחילים מהבסיס – חשיבות התוכן

למה בעצם יש קשר ישיר בין התוכן שאנחנו מכניסים לאתר שלנו לבין אופטימיזציה? אז לכולנו או לפחות לרובנו ברור מה זה תוכן בתוך האתר ומה התפקיד שלו אבל לא כולנו מבינים עד הסוף מה זה אופטימיזציה או מה הקשור בין השניים. מדובר בתהליך שהמטרה שלו היא בעצם לייעל את מבנה האתר.

אופטימיזציה באופן כללי מדברת על המון דברים, כמו למשל כותרות, תיאורים, קודים, תגיות, מבנה URL, וזו כמובן רק רשימה חלקית. בהיבט הספציפי, התוכן עצמו חייב לעבור  אופטימיזציה משום שהתוכן עובר התאמה למנועי חיפוש ולצרכים של הגולשים שלשם גוגל תמיד מכוון. כשאנחנו כותבים תוכן לאתר זה חייב להסתמך על כל מיני דגשים הקשורים למילות המפתח ולאיך הן משתלבות בתוך הטקסט. זה בא לידי ביטוי בכותרות, בכותרות משנה, בחלק הראשון של הטקסט ובגדול הטקסטים שלנו בתוך האתר חייבים לתת לגולש ערך מוסף.

קישורים – Backlinks

בכל מדריך לקידום אתרים תקראו שקישורים מהווים סוג של המלצה ובעצם מחזקים את הדעה של גוגל על האתר שלנו. ברגע שאתרים חיצוניים אמינים מקשרים לאתר שלנו, זה אוטומטית נותן לנו נקודות זכות בגוגל. זו גם הסיבה שכחלק בלתי נפרד מתהליך הקידום האורגני של כל אתר, אנחנו משקיעים במאמרים ובטקסטים כדי לבנות מערך קישורים חיצוני חזק לאתר שלנו. כמובן, שגם לקישורים פנימיים יש חשיבות מאוד גבוהה בתוך האתר עצמו. איך בונים קישורים בצורה איכותית? כאן נכנסת לתמונה היכולת שלכם ליצור קשרים. הרעיון הוא להחליף טקסטים בין אנשי מפתח שיש להם אתרים הנושקים לתחום שלכם. בנוסף, ניתן לבנות אתרים המיועדים באופן ספציפי לקידום שזו שיטה ידועה של מקדמים מקצועיים. למשל, אם יש לי 5 לקוחות בתחום עריכת הדין והייעוץ המשפטי, כדאי לי להשקיע בבנייה של אתר או פורום לעורכי דין שיתמוך בקידום של שאר האתרים הללו.

 

חווית משתמש

בסופו של יום, כל מה שגוגל עושה או מייצר הוא לטובת הגולש. איך מייצרים חווית משתמש טובה? זה כמובן תלוי בסוג האתר משום שיש הבדל בין חווית משתמש בתוך חנות דיגיטלית לבין חווית משתמש בתוך אתר שעוסק רק בתוכן. הרעיון הוא בעצם לאפשר לגולשים שלנו לבצע את כל הפעולות בתוך האתר בצורה הכי מהירה, פשוטה ויעילה. חווית משתמש נמדדת לפי כמות הזמן שהגולש נמצא באתר שלנו. חשוב לשים לב לרמת הנגישות בתוך האתר, ליכולת של הגולש לאתר מידע בקלות, להציג את המידע באופן שקוף וברור. גם לאסתטיקה, לעיצוב ולרמת מהירות הגלישה בתוך האתר יש השפעה על חווית המשתמש של הגולש.

קיראו על חשיבות סמכות אתר בתהליך הקידום.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר