עדיין לא משתמשים בשירות גוגל לעסק שלי?

photo-of-person-in-black-sweater-and-blue-denim-jeans-using-3759113

הכירו: גוגל לעסק שלי

יש כל כך הרבה כלים, פלטפורמות וערוצים דיגיטליים שיכולים לתרום לתהליכי השיווק והפרסום של העסק שלנו.
בין היתר, קידום ממומן, קידום אתר במנועי חיפוש, שיווק ברשתות החברתיות, ועוד.
אחד מהם הוא גוגל לעסק שלי או באנגלית Google My Business. למעשה מדובר בחחד הכלים השיווקיים האטרקטיביים בעידן הדיגיטלי בו כולנו חיים. עם הזמן, הפלטפורמה הזו צוברת עוד ועוד תאוצה ואף נמצא קשר ישיר בין ניהול נכון של גוגל לעסק שלי לקידום האתר שלנו.

 

 גוגל לעסק שלי – איזה מידע אני יכול להציג שם?

  • כתובת העסק שגם תופיע ב- Google Map.
  • שעות הפעילות בהן העסק פעיל, שעות פתיחה בימי חול, חגים, סופי שבוע וכדומה.
  • מספרי טלפון זמינים ועדכניים כולל יצירת קשר ישיר.
  • ניתן להציג ולקבל ביקורות על העסק, להעביר ביקורת מרשתות חברתיות כמו פייסבוק למשל.
  • ניתן לייצר פוסטים שבעצם מעלים את הערך שלכם בתוצאות החיפוש וכך תוכלו לקבל יותר תשומת לב. הפוסטים הללו מעידים על כך שהעסק פועל.
  • ניתן לענות על שאלות של לקוחות וכך לשמור על קשר רציף איתם מה שמחזק את רמת האמינות של העסק.
  • כתובת אתר האינטרנט של העסק המוביל אליו ישירות.
  • תמונות, מידע עדכני, מוצרים, מבצעים ועוד.

חשיבות התמונות בגוגל לעסק שלי

כל מקדם אתר בגוגל יאמר לכם: בעזרת תמונות איכותיות אתם יכולים ליצור רושם ראשוני ממש טוב בעיני הלקוחות שלכם.
כלומר, אם כבר הגעתם למצב שהגולשים מחפשים אתכם, ספקו להם את הסחורה ובגדול.
זו ההזדמנות שלכם להציג תמונות של פנים העסק, של איך העסק נראה מבחוץ, של המוצרים השונים ואפילו לאפשר להם לבצע חיפוש של ממש בתוך המבנה עצמו.

 

איך ניתן לעקוב על מה שקורה בגוגל לעסק שלי?

אם עדיין אין לכם פרופיל, כדאי שתמהרו לפתוח אחד. יש כמה יתרונות מרכזיים שאתם והעסק שלכם יוכלו להנות מהם אחרי שתהיו נוכחים בגוגל לעסק שלי:

 

  1. קידום לוקאלי במקום של גוגל .
  2. קידום בתוצאות האורגניות של גוגל – seo.
  3. שדרוג וחיזוק המותג שלכם.
  4. חשיפה עוצמתית וגדולה בחיפושים מקומיים.
  5. תוכלו לתת מענה לביקורות וחוות דעת מה ששוב מגדיל את כמות החיפושים שתופיעו בהם.
  6. ניתוח התנהגות הגולשים.

 

לאחר תקופה מסוימת תוכלו להיכנס לתפריט תובנות ולקבל מידע עדכני ומקיף אודות הפעילות האינטרנטית בכרטיס גוגל העסק שלי.

 

למעשה, גוגל תדע איך להציג בפניכם באופן הכי מדויק שיש אילו שאלות הגולשים שלכם חיפשו, האם הם חיפשו את שם העסק באופן עקיף או ישיר, אילו מוצרים או שירותים הכי פופולאריים והחשוב ביותר – גודל החשיפה שהעסק קיבל בהשוואה למתחרים שלכם.

 

בנוסף, תוכלו להיחשף לכמות השיחות שהטלפון העסקי שלכם קיבל, מספר האנשים שקיבלו הכוונה לעסק דרך כפתור הניווט של הפלטפורמה ולהבין בדיוק כמה אנשים הגיעו לאתר שלכם דרך גוגל לעסק שלי.
מידע זה יאפשר לכם לעשות כל מיני שינויים בתוך הגוגל לעסק שלי וגם בדברים נוספים שמשפיעים דרכו על החיפוש האורגני שלכם.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר