3 דרכים לעשות קידום עסק בגוגל

google

קידום עסק בגוגל ב-1,2,3

בכל פעם שאנחנו מחפשים שירות או מוצר מסוים ולא יודעים לאיזה בית עסק או חברה לפנות באופן ישיר, אחד היועצים היותר פופולארים שאנו נעזרים בו, לפעמים אפילו על בסיס יומי קבוע הוא מנוע החיפוש גוגל. לכן, אם עדין לא בניתם לעצמכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקצועית ואם אתם מרגישים שהנוכחות שלכם ברשת איננה גבוהה, זה בדיוק הזמן לשנות את זה. קידום עסק בגוגל הוא ללא ספק חלק חשוב ומהותי בבניית המוניטין של כל חברה, עסק, מותג או ארגון ברשת.

שלב ראשון בניית אתר

עסקים רבים פועלים בעיקר ברשתות החברתיות והם עדין לא כל כך מבינים את המשמעות של אתר אינטרנט כחלק בלתי נפרד מתהליך קידום עסק בגוגל. ברגע שיש לנו אתר אינטרנט מקצועי, איכותי, מעוצב, התואם את כל ערכי הליבה של גוגל, לא רק שרמת המקצועיות כלפי הלקוחות שלנו עולה בעשרות אחוזים, אלא זה גם משפיע על הנוכחות שלנו ברשת.

קידום עסק בגוגל – על SEO שמעתם?

לאחר שבניתם אתר אינטרנט, הדרך הטובה להגדיל את רמת הנוכחות באתר שלכם היא על ידי קידום אורגני. לאחר שתעשו חקר מילות מפתח (או תיעזרו בחברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם) ניתן יהיה לקדם את אותם הביטויים. תוך תקופה מסוימת בה מרבית הקריטריונים של קידום אורגני נלקחים בחשבון האתר שלכם יעלה בתוצאות של מנוע החיפוש. כמובן שזה דורש לא מעט זמן, מחשבה והשקעה. כתיבת מאמרים מקצועיים העוסקים בתחום של העסק שלכם, הוספת סרטונים ותמונות, התייחסות למערך בניית קישורים מקצועי ועוד. כל הפעולות הללו יסייעו לכם בקידום העסק בגוגל.

 

קישור האתר לשירות ”גוגל לעסק שלי“

גוגל לעסק שלי הוא כלי חינמי המסייע בקידום עסקים בגוגל. כלי זה מגדיל את נפח הנוכחות ברשת, מעלה את רמת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים והכל על בסיס המיקום הפיזי של העסק שלנו. הרי אם העסק שלכם פועל, אנשים צריכים לדעת את זה.

 

לאחר שתכניסו את כל המידע הרלוונטי לעסק שלכם בתוך הכלי ”גוגל לעסק שלי“, הגולשים יהנו מתוצאות חיפוש לוקאליות של מנוע החיפוש גוגל עצמו עם כל המידע הרלוונטי: שם העסק, כתובת, שעות פתיח,ה קטגוריות, ביקורות של גולשים ועוד.

 

אפשר להציג את גוגל לעסק שלי בתור השלמה לאתר שבניתם. כן חשוב לוודא לפני שאתם נרשמים לשירות ולחפש כי לא קיים מידע על העסק שלכם בהתאם לרישומים שביצעתם מהעבר. במידה והעסק שלכם פעיל מספר שנית, יכול להיות שכל מה שתצטרכו לעשות הוא לבצע אימות. שימו לב כי המידע רלוונטי ונכון.

 

לסיכום, קידום עסק בגוגל או קידום בלוג הוא תהליך שלא נבנה ביום או יומיים. חשוב לשים לב מה כבר יש לכם ביד, מה חסר לכם ולאן אתם שואפים להגיע. אין ספק כי ככל שתהיה לכם יותר נוכחות ברשת כך תהליך הקידום שלכם התייעל ויהפוך אפקטיבי מה שיבוא לידי ביטוי בהכנסות כמובן.

 

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר