טיפים לבחירת מקדם אתר בגוגל

Woman excited with laptop

כך תאתרו מקדם אתר שמתאים לכם

כאשר בוחרים מקדם אתר שתפקידו מן הסתם לקדם את אתר האינטרנט שלנו – קידום בלוג, ולהביא אותו למקומות טובים יותר במנוע החיפוש GOOGLE ולא משנה אם מדובר באתר תדמיתי שמטרתו ליצור כמה שיותר תנועה ולצרף לעסק שלנו לקוחות חדשים או אם זו חנות אינטרנטית שמוכרת מוצרים, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לשים אליו לב הוא רמת הזמינות של מקדם אתרים.

 

מקדם אתר פרילנסר או חברת קידום?

כלומר, אם מדובר בפרילנסר שיש לו עשרות לקוחות והוא מפעיל את כל המערך העסקי והשיווקי שלו בעצמו, לא בטוח שהוא יהיה זמין לכם כמו שהיתם רוצים. לעומת זאת, אם מדובר בחברה לקידום אתרים בה יש כמה מקדמים שעושים את עבודת הקידום, כנראה שרמת הזמינות שתקבלו והיחס האישי אליו תזכו יהיו טובים יותר. הרי כולנו אוהבים שירות זמין, איכותי ומהיר. בפועל, לחברת קידום בזמן הפעילות יש יותר אנשים שעובדים ולכן יש לה את היכולת לתת יותר מענה ליותר לקוחות בו זמנית.

 

בנוגע ליחס האישי זה כבר מאוד תלוי במערך הפעילות של בעל המקצוע מולו אתם עובדים. כלומר, יש חברות קידום שבוחרות להצמיד ללקוחות מסוימים מקדמי אתרים ספציפיים ואז כל לקוח מקבל את מקדם האתרים שמולו הוא מתנהל ועובד. לעומת זאת, יש חברות שבהן ”כולם מכירים את כולם“ ואז יכול להיות שתמצאו את עצמכם עובדים מול כמה מקדמים. זה כבר ממש תלוי במה מתאים לכם ובאיזה תחום העסק שלכם פועל.

שקיפות

אחד הדברים הכי חשובים כאשר אנחנו בוחרים מקדם אתר הוא השקיפות. בסופו של יום, האתר שלנו נמצא במקום X כשאנחנו מתחילים את תהליך הקידום עם מחקר מילות מפתח, ותוך זמן מסוים הוא אמור להיות במקום Y אחרי שמתחילים לעבוד עליו ולבצע בו כל מיני תהליכים הקשורים לקידום אתרים. לכן, ההמלצה שלנו היא כל הזמן לראות איפה האתר שלכם עומד בהתאם למילות החיפוש שבחרתם לקדם ואם תוך חצי שנה או שנה אתם לא רואים שום שינוי או שינוי ניכר, זה אמור להדליק אצלכם איזו שהיא נקודה אדומה. מקדם אתרים מקצועי יחשוף בפניכם לאורך כל תהליך הקידום את תוצאות האתר שלכם, את התהליכים שהוא מבצע תוך כדי עבודה, את אחוזי המרה והתנועה לאתר שלכם וזה בהחלט משהו שמראה על שקיפות. בנוסף, כדאי שגם אתם תהיו קצת בעניינים ותקראו מדי פעם מדריך לקידום אתרים בכוחות עצמכם.

 

מחיר

כמובן שלכל מקדם אתר יש את קידום אתרים מחיר שהוא נוקב וזה מאוד משתנה בהתאם לסוגי השירותים שאותו מקדם מציע. בעוד יש מקדמים המציעים עסקת חבילה הכוללת מגוון רחב של פעולות כמו החלפות קישורים, קידום ברשתות חברתיות, עדכון תכנים באתר ועוד, יש מקדמים שמבצעים רק פעולות בסיסיות. לכן, לפני שבוחרים מקדם אתרים חשוב קודם כל להגדיר לעצמכם תקציב, להבין אילו שירותים אתם רוצים לקבל במסגרת התקציב ואז יהיה לכם הרבה יותר קל לבצע בחירה נכונה, מקצועית ויעילה עבור העסק שלכם.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מאמרים נוספים

הפופולריים ביותר