Super Seo
קידום אתרים בגוגל
Super Seo
קידום אתרים בגוגל

על החשיבות של סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

תוכן עניינים
Depositphotos_79567812_l-2015-e1565512539232

בעלים של עסק, ארגון או חברה קיימים? שאלתם את עצמכם פעם האם ערכי החברה שלכם יוצאים החוצה דרך המסרים השיווקיים שלכם? האם הלקוחות והאנשים שמכירים אתכם רואים בכם מותג של ממש, האם לאורך כל אמצעי השיווק בהם אתם משתמשים יש את אותו קו עיצובי? אם עניתם על אחת או יותר מהשאלות הללו תשובה שלילית, כנראה שאתם צריכים למצוא שירותי סטודיו לעיצוב ומיתוג.

 

סטודיו לעיצוב ומיתוג – מה זה אומר?

בעידן שלנו, הכוונה בסטודיו לעיצוב ומיתוג היא להתמחות ספציפית בעולם הדיגיטלי. וכאשר לכל סטודיו הפועל בתחום יש את ההתמחות והניואנסים שלו, כאן בעצם נכנס התפקיד שלכם בתור לקוחות.

 

כלומר, עליכם לבחור סטודיו לעיצוב ומיתוג שתואם באופן מושלם את הצרכים השיווקיים שלכם בתור עסק, שמסוגל לבצע מיתוג חברות באופן מקצועי, ויוכל להביא לידי ביטוי את המטרות והערכים שעל פיהם אתם פועלים דרך הדיגיטל והדפוס. בדיוק כפי שתשקיעו בקידום ממומן או תקראו מדריך קידום אתרים כדי להתקדם מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל, כך עליכם להשקיע גם בעיצוב ומיתוג האתר או בית העסק אותו אתם מקדמים.

סטודיו לעיצוב ומיתוג – מאיפה מתחילים?

על מנת לבנות מיתוג ועיצוב שיווקי ומקדם השלב הראשון, זאת אחרי שבחרתם סטודיו מומחה הוא לקיים פגישת קונספט מקצועית ביניכם לבין אחד מאנשי המפתח בסטודיו. בשלב זה, המטרה היא קודם כל לזהות את קהל היעד שאליו אנו פונים ומהן מטרות הפרסום והשיווק שלנו. הרי יש כל כך הרבה רעיונות, כל כך הרבה צבעים, כל כך הרבה אופציות… אז איך יודעים במה לבחור? לאיזה כיוון ללכת מבחינה עיצובית? כאן בדיוק נכנס לתמונה הידע המקצועי והניסיון של הסטודיו מולו אתם עתידים לעבוד.

 

אחד הדברים שהכי עוזרים לנו להבין מהי המטרה בפעילות המקצועית של סטודיו לעיצוב הוא לענות על השאלה האם דרך הפלטפורמה השיווקית איתה יצאנו החוצה בין אם זה כרטיס ביקור, עיצוב לוגו מקצועי, אתר אינטרנט תדמיתי, עיצוב רול אפ או פלייר, המסרים שרצינו להעביר עוברים החוצה בצורה חלקה.

 

מיקוד הוא המפתח לבניית תכנית שיווקית אסטרטגית נכונה ויעילה לאורך כל התהליך. כלומר אם הגענו לסטודיו לעיצוב גרפי במטרה לייצר באז לאירוע ספציפי שאנחנו מפיקים לקידום העסק שלנו, הרעיון הוא להמשיך באותו קו כדי שתמיד, לא משנה מה, כשהלקוחות שלנו ייראו איזשהוא אקט שיווקי שקשור לפעילות שלנו, הם ידעו לזהות מי אנחנו.

 

טיפים מנצחים לבחירת סטודיו לעיצוב גרפי

  1. וודאו שהסטודיו משרת את הפעילות השיווקית שלכם בכל התחומים. כדאי לבחור בסטודיו שיתן לכם מענה לכל השירותים הגרפיים להם אתם זקוקים, תחת קורת גג אחת.
  2. בחנו עבודות קודמות של אותו הסטודיו ובקשו לקבל המלצות מלקוחות קיימים, כך תוכלו לקבל רושם מקצועי ורלוונטי עבור הפעילות שלכם.
  3. לכו עם האינטואיציה שלכם. חשוב שיהיה קשר טוב ביניכם לבין האנשים הפועלים בסטודיו, בין אם מדובר במעצב גרפי אחד שמרכז אצלו את כל הפעילות ובין אם מדובר בצוות, בו לכל אחד יש את התפקיד שלו וכולם עובדים בהרמוניה.
מאמרים נוספים
הפופולריים ביותר
דף נחיתה

עידן האינטרנט והשיווק הדיגיטלי הביא לידי כך שיש כיום הרבה מאד דרכים ושיטות לקדם